Actueel | Op naar de 10

Als Elzen Kliniek blijven we onszelf verbeteren, zodat we de beste zorg kunnen bieden. Daarom willen wij weten hoe cliënten onze dienstverlening ervaren. Dit hebben we laten meten met het ZKN klanttevredenheidsonderzoek. Wat blijkt? Onze cliënten zijn erg tevreden. Een kwart van hen gaf ons zelfs een 10. Wij blijven ons verbeteren, want we streven naar een 10 op alle punten. 

Vanuit ZKN (Zelfstandige Klinieken Nederland) werd een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder patiënten/cliënten van klinieken. Aan dit onderzoek hebben 100 cliënten van de Elzen Kliniek deelgenomen. Zij hebben vragen beantwoord over de intake, het contact met de praktijk, de behandeling en de nazorg.

In het kader van het ZKN klanttevredenheidsonderzoek – uitgevoerd door onafhankelijk bureau Bosgra Onderzoek – is een groot aantal patiënten van ZKN ondervraagd. Daaruit is een benchmark ontstaan. De Elzen Kliniek wordt op alle punten iets hoger beoordeeld dan de landelijke benchmark. 

 

Bron: ZKN klanttevredenheidsonderzoek Elzen Kliniek, Bosgra Onderzoek juli 2016. 

De positieve beoordelingen van de cliënten uit het onderzoek zijn voor ons een stimulans om hoogwaardige service te blijven bieden. Voor, tijdens en na de behandeling. Enkele reacties:

“Ik vind het een feestje om te gaan. Altijd de tijd nemen als je komt, belangstellend naar je en zeer vriendelijk. En je komt er weer mooier vandaan.”

“Goed advies, zorgvuldige afwegingen, geen valse beloften, men luistert goed en het resultaat is subtiel en prachtig. Dit schept een enorm vertrouwen in de behandelend arts.”

Naar aanleiding van het onderzoek gaan wij er alles aan doen om het niveau van onze behandelingen en service hoog te houden. Heb jij ook meegedaan aan ons klanttevredenheidsonderzoek? Dan willen wij je hartelijk bedanken voor je deelname.

 

Wij helpen je in elke situatie grip te krijgen op de impact die je maakt!

Bel ons op 035 699 15 15 of