"Ik geef jullie een negen."

Uit het cliëntervaringsonderzoek Klinieken Monitor, uitgevoerd door BOSGRA Onderzoek, geven onze cliënten ons een dikke 9. Een 9,2 om precies te zijn. Dit is een gemiddelde opgemaakt uit informatievoorziening, bejegening behandelaar, behandeling, nazorg en totaalindruk van de kliniek. Het landelijke gemiddelde is een 8,5. De ELZEN Kliniek scoort met een 9,2 dus maar liefst 0,7 hoger!

Op deze manier kan je sparen voor een tegoed bij de volgende behandeling of je kan kiezen voor een cadeau van één van onze partners.

De ELZEN Kliniek voert dit onderzoek jaarlijks uit om te weten hoe onze cliënten onze zorg ervaren. De rapportcijfers variëren van een 8,9 tot en met een 9,3. Dat geeft ons niet alleen een hoog gemiddelde, maar zorgt ook voor een hoge Net Promotor Score (82). Dit betekent dat cliënten ons zeer graag aanbevelen bij vrienden en familie.

Wij zijn heel trots dat we ‘de beste van de klas’ zijn en willen u hartelijk danken voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij blijven onze best doen om ervoor te zorgen dat niet alleen nu, maar ook in de toekomst wij zo’n mooi rapportcijfer van u verdienen.

Op deze manier kan je sparen voor een tegoed bij de volgende behandeling of je kan kiezen voor een cadeau van één van onze partners.

Benieuwd naar uw eigen persoonlijke plan?