We hebben wat te vieren: een 9,2 voor onze kliniek

Voor het 2e jaar op rij scoren we in de Landelijke Klinieken Monitor van Bosgra een 9,2. Wij bedanken onze cliënten voor deze prachtige score voor de totaalindruk van onze kliniek!!

Uit het cliëntervaringsonderzoek Landelijke Klinieken Monitor, uitgevoerd door BOSGRA Onderzoek, geven onze cliënten ons een dikke 9. Een 9,2 om precies te zijn. Dit is een gemiddelde opgemaakt uit informatievoorziening, bejegening behandelaar, behandeling, nazorg en totaalindruk van de kliniek. Het landelijke gemiddelde is een 8,5. De Elzen Kliniek scoort met een 9,2 dus maar liefst 0,7 hoger!

Wij voeren dit onderzoek jaarlijks uit om te weten hoe onze cliënten onze zorg ervaren. De rapportcijfers variëren van een 8,9 tot en met een 9,3. Dat geeft ons niet alleen een hoog gemiddelde, maar zorgt ook voor een hoge Net Promotor Score (82). Dit betekent dat cliënten ons zeer graag aanbevelen bij vrienden en familie.

Wij zijn heel trots dat we ‘de beste van de klas’ zijn en willen u hartelijk danken voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij blijven onze best doen om ervoor te zorgen dat niet alleen nu, maar ook in de toekomst wij zo’n mooi rapportcijfer van u verdienen.

Deel dit artikel met je omgeving!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Andere artikelen...

Ontdek hoe het verouderingsproces van jouw gezicht werkt

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang een deel van het boek ‘Mooi om waar te zijn’ van dokter Helga, waarin zij het verouderingsproces van het gezicht alsook de maakbaarheid van schoonheid en uitstraling bespreekt.