Veelgestelde vragen

1. Wat is het Loyalty Programma van de Elzen Kliniek

Met het Loyalty Programma van de Elzen Kliniek kun jij als gewaardeerde cliënt cadeaus sparen voor het aanbrengen van nieuwe cliënten bij de Elzen Kliniek. 

2. Waarom heeft de Elzen Kliniek een Loyalty Programma?

Mensen die van binnen en van buiten stralen, dat is wat wij een belangrijk aspect van ons werk vinden. Jij kunt helpen om nog meer mensen te laten stralen. Wij spreken graag waardering uit naar jou als wij via jou een nieuwe cliënt mogen ontvangen en belonen jou daar graag voor.

3. Hoe werkt het? 

Het Loyalty Programma van de Elzen Kliniek bestaat uit vijf onderdelen: 

  1. Jij vertelt aan jouw vrienden en relaties over het bestaan van de Elzen Kliniek.
  2. Als zij enthousiast zijn dan vul je op de website elzenkliniek.nl/closeandpersonal het formulier in
  3. Wij nemen binnen drie werkdagen contact op met de door jou aangedragen cliënt en jouw cliënt krijgt 50 euro korting voor de eerste behandeling.
  4. Zodra er een behandeling komt krijg jij een bericht dat jij één van de cadeaus mag uitkiezen
4. Waarom zou ik mee moeten doen?

Een Loyalty programma is leuk omdat wij graag belonen voor een fijne doorverwijzing. Wij geven jou de kans om een cadeautje te geven aan goede vrienden en bekenden.

5. Welke informatie moet ik allemaal geven over mijn relatie?

Naam, telefoonnummer en email adres. En je geeft een vinkje bij de disclaimer dat jouw aangedragen relatie op de hoogte is dat wij hem of haar gaan benaderen. Je mag in de notities meer informatie geven maar dat hoeft niet.

6. Krijg ik terugkoppeling over de afspraak van mijn relatie? 

Je krijgt een terugkoppeling m.b.t. de afspraak dat deze is ingepland. Inhoudelijk geven we je geen informatie over de afspraak met jouw cliënt.

7. Hoe snel wordt mijn relatie gebeld?

Jouw relatiet wordt binnen drie dagen gebeld door één van de medewerkers van de Elzen Kliniek. Jij kan zelf aangeven wanneer je cliënt het liefst gebeld wordt op het invulformulier.

8. Wat als ik wel een relatie doorstuur maar de relatie wil toch niet?

Dat is super jammer. Toch kan dat gebeuren. We verwijderen direct alle persoonlijke gegevens van de door jou aangedragen relatie uit ons cliëntenbestand.

9. Wat als mijn relatie meer informatie wil vóór dat er een afspraak komt?

Onze consulente belt altijd eerst en doet een telefonische intake. Dat betekent dat jouw relatie helemaal nergens aan vast zit en alle informatie goed tot zich kan nemen voordat hij of zij een fysieke afspraak in de kliniek maakt. Alle vragen kunnen tijdens het eerste telefoongesprek aan bod komen.

10. Hoe vaak kun je deelnemen? 

Je kunt zo vaak deelnemen als je wilt. Er is geen maximum aantal cliënten dat je door mag sturen.

11. Wie houdt mijn Loyalty’s bij? 

De Elzen Kliniek monitort het hele proces. Dat betekent dat wij jou direct van informatie voorzien op het moment dat jouw relatie de afspraak heeft. 

12. Wat als de afspraak met mijn relatie pas na 1 juni 2022 ingepland wordt?

Het aanmelden van de relatie kan tot 1 juni, mocht de afspraak na 1 juni ingepland worden dan ontvang jij de loyalty’s. Inleveren van de loyalty’s kan tot en met 31 december 2022.